05 September 2017

Kush po i përçan shqiptarët?- nga Kolec Traboini

KUSH PO I PËRÇAN SHQIPTARËT?
Ekstremisti islamik deklaron në media se myslimanët në Shqipëri janë turq dhe Komuniteti Mysliman hesht.

Nga KOLEC TRABOINI

Ja çfarë i shkrova një personi pasi me insinuoi se qenkam ana tjetër e medaljes së mercenarit të neo-osmanizmit, ekstremistit Olsi Jazexhiu:

Ashtu qofsha gjithmonë, dhe vdeksha po kështu, ana tjetër e medaljes së zorraxhinjve të Orjentit që e shesin atdheun për një grusht para të qelbura. Kësisoj unë vazhdoj rrugën atdhetare të tim Ati.
Gjithësesi unë në shkrimin tim qe rreh rreth temës se Komuniteti Mysliman ka ardhur koha të deklarojë... nuk kam cituar askënd personalisht sepse kundërshtimi im nuk ka qenë me persona të veçantë por me një veprim absurd e sfidues publik. Po ty e te tjerëve pse po ju djeg aq shumë dhe reagoni aq ashpër. Pyetja ime deklarohuni se jeni shqiptare ka qene për Komunitetin Mysliman të Shqipërisë që ka dhe një hierarki. Çfarë pune keni ju individualisht. Pse duhet që kur shtrohet një çështje e përgjithshme duhet patjetër ta merrni personale.
Kur Olsi Jazexhiu thotë ne media këto ditë se të gjithë shqiptarët myslimanë janë turq, ti e shume si ti, kritizerët e mi, heshtni, e kur unë shkruaj se shqiptarët myslimane duhet të deklarohen për të mbrojtur identitetin e tyre si shqiptarë, ti e shumë të tjerë hidheni sikur t’ju ketë pickuar miza. Kjo me të vërtetë të lë një shije të hidhur. Pyetni veten përse. Çfarë është kjo sedër. Pse ky dallim. Dhe pse heshtni kur Olsi Jazexhiu ka marre përsipër te flasë edhe në emrin tuaj përderisa thoni se jeni shqiptarë të besimit mysliman. Mua nuk më intereson feja e askujt, as e juaja, nuk ka nevojë të më thoni se çfarë besimi i përkisni, me intereson vetëm aspekti kombëtar. Pra ju e toleroni sfiduesin tuaj, heshtni dhe përdorni insinuata ndaj meje. Edhe të shara, edhe kërcënime. Kjo tregon në të vërtetë se ju keni problemin diku tjetër,  nuk e keni me mua por me veten dhe duhet ta gjeni tek vetja. Pa le kur në këtë punë te marrëzishme përzihet edhe një kuadër seksionesh i Partisë Demokratike, Kreshnik Çollaku dhe me media sociale debaton e grindet e shan, dhe predikon sikur të ishte një imam në xhami. Dhe as që i fryn ndopak për heroin kombëtar të shqiptarëve të fyer publikisht në mes të kryeqytetit nga hierarkia e Komunitetit Mysliman.
Unë nuk mund të hesht kur përdhosët figura e heroit kombëtar, me etiketoni si të doni, por nuk mund të hesht edhe kur del një zagar i shitur antikombëtar dhe kërkon të njollosë tërë shqiptarët e besimit mysliman, prandaj është shtruar pyetja ime, për ti mbrojtur e jo për ti sulmuar. Por sedra e sëmur e fetareve fanatik nuk i lë të kuptojnë të mirën e të keqen, të bëjë dallim në mes tyre,  por shkojnë pas berihait të një të marri si Olsi Jazexhiu.
Hierarkia e Komuniteti Mysliman i cili mbahet me parat e taksapaguesve shqiptarë duhet të reagojë e të distancohet nga deklarime të tilla ne media madje edhe të imamëve te saj që kërkojnë heqjen e shtatores së Gjergj Kastriotit, të shprehet a është apo jo Hierarkia e Komunitetit Mysliman me atë çfarë thotë një renegat kombëtar që pretendon të flasë në emër të gjithë myslimanëve në Shqipëri e duke i konsideruar ata si turq. Nuk jam unë që e them këtë është ai, myslimani ekstremist fanatik Olsi Jazexhiu, që punon për agjenturat turko-arabe, sepse ata e konsiderojnë, e trumbetojnë, e shpallin botërisht Shqipërinë e Kosovën si një copë Turqi e vogël. Po pse nuk merreni me të? Ky është vërtetë një problem jo i vogël.
Heshtja tregon se o keni frikë, ose jeni në një mendje me të e kjo i bën dem në radhë të parë shqiptarëve të besimit mysliman. Nëse nuk e kuptojnë këtë atëherë shteti shqiptar laik duhet të rishikojë se a meritojnë këto komunitetet fetare të mbështeten financiarisht me paratë e shqiptarëve?
Sa me përket mua, jam trashëgimtar i atyre që e bënë këtë Shqipëri. Kurrë nuk do të hesht! Edhe pse ekstremistet dinë si tua mbyllin gojën njerëzve te lire, që nuk e durojnë mbi krye errësirën mesjetare, dinë si  ta heshtin përgjithmonë, por veç mendimin tim kurrë nuk mund ta ndërrojnë. Nëse nuk e kuptoni ju e të gjitha ata që mbllaçiten me fjalë ordinere, që tregon se çfarë brumi janë, çfarë prejardhje kanë, zamet e keni e ndaloni pak në këtë blog- informativ mbi Atin tim e keni rast të shihni e të konstatoni se çfarë më lidh mua me këtë vend e këtë popull të Gjergj Kastriotit e jo të buburrecave turko-osmane mbetur si vemje të zeza në tokat shqiptare.
© Kolec Traboini
5 shtator 2015