03 October 2018

🔴Si e bëjnë xhufkë-kuqët historinë e Shqipërisë - nga Kolec Traboini


SI E BĂ‹JNĂ‹ XHUFKĂ‹-KUQĂ‹T HISTORINĂ‹ E SHQIPĂ‹RISĂ‹

Nga KOLEC TRABOINI


Nacionalist do të thotë, sipas meje, ndryshe nga çfarë nënkuptojnë xhufkë-kuqët e monizmit, së pari të vesh interesat e kombit mbi interesat e ngushta të grupeve apo individëve që e shfrytëzojnë pushtetin për të mira vetjake, të jesh kundër vjedhjeve e shpërdorimeve të pasurive kombëtare, pra të jesh së pari idealist kombëtar. Mos i ngatërroni nocionet me shëmbëllesat e këqija kalimtare të historisë. Shëmbëllesa të këqija ka kudo, por ato nuk mund ti përdhosin idealet e miliona njerëzve që e duan atdheun e tyre e janë gati të sakrifikojnë për atë. Të tillë në Shqipëri sot janë pak, shumë pak. Pikërisht për këtë jemi në ngecje sepse njerëzit e kësaj kategorie, idealistët kombëtar, i mbajnë larg qeverisjes së vendit, sepse ata pengojnë pushtetarët të vjedhin pasuritë kombëtare. Nuk kam asnjë mundësi tjetër ta shpjegoj këtë nocion nëse ndokush nuk dëshiron ta kuptojë kthjelltësish atë çfarë parashkrova.
Disa miq tĂ« mi, se ku kanĂ« gjetur njĂ« intervistĂ« tĂ« historianit PĂ«llumb Xhufi dhĂ«nĂ« gazetares Monika Shoshori Stafa, ku ky historian vazhdon mjerueshĂ«m tĂ« anatemojĂ« (si Enveri nĂ« kohĂ« tĂ« qepĂ«s) nacionalistĂ«t shqiptarĂ« nga pozita e njĂ« komunisti tĂ« kallur;  po mĂ« kĂ«rkojnĂ« pra mendimin tim pĂ«r kĂ«to pallavra diskutimesh historike se kush e ka shitur ShqipĂ«rinĂ«. Dhe si gjithherĂ« ai thotĂ« nacionalistĂ«t.  Bash kur komunistĂ«t  e PĂ«llumb Xhufit e kanĂ« shitur jo pak por tre herĂ« tĂ« mjerĂ«n ShqipĂ«ri; e shitĂ«n sĂ« pari te jugosllavĂ«t, pastaj te rusĂ«t, mĂ« pastaj tek kinezĂ«t deri sa e shkatĂ«rruan fare. KĂ«to mesele tradhtish tĂ« interesave kombĂ«tare, kĂ«to bĂ«mĂ«-gjĂ«ma historike, kĂ«ta Xhufkat e kuq tĂ« komunizmit bĂ«jnĂ« kinse nuk i dinĂ«.  Aq mĂ« tepĂ«r kur bijtĂ« e tyre pas vitit 1990 e kanĂ« nxjerr ShqipĂ«rinĂ« nĂ« ankand si njĂ« copĂ« rreckĂ« tĂ« vjetĂ«r. Ja pra, po ua them shkurt e shul shqip mendimin tim pĂ«r Xhufkat e kuq tĂ« komunizmit, qĂ« nuk kanĂ« avaz tjetĂ«r mĂ« bajat veç tĂ« llomotisin kundĂ«r nacionalizmit shqiptar, sepse e kane shit  tĂ« shkreten prapanicĂ« tek internacionalizmi proletar, i ngordhur tashmĂ« falĂ« Shteteve tĂ« Bashkuara tĂ« AmerikĂ«s, qĂ« e zgĂ«rlaqen sistemin komunist nĂ« EuropĂ« dhe shpĂ«tuan popujt nga murtaja e kuqe.  NĂ« tĂ« vĂ«rtetĂ« jam duke u marrĂ« me ca punĂ« ma tĂ« dobishme se sa pĂ«rballje a dĂ«rdĂ«llitjeve tĂ« Xhufkave tĂ« kuq, dhĂ«ndurĂ« tĂ« familjes sĂ« diktatorit Enver Hoxha, “jo po  nacionalistĂ«t - jo po komunistĂ«t”, apo dhe mĂ« keq kur thotĂ« (a thonĂ«) se ai kampi i TepelenĂ«s,  ku vdiqĂ«n nga kushtet e tmerrshme 300 fĂ«mijĂ« nacionalistĂ«sh, nuk ishte kush e di se çfarĂ«. MirĂ« kur nuk tha  ky Xhufkua i kuq nĂ« bisedĂ« televizive, se ai kamp  na ishte njĂ« diçka si puna konvaleshence ku thekeshin nĂ« diell kuadrovikĂ«t e PPSH. Mohimi i krimeve tĂ« diktaturĂ«s Ă«shtĂ« njĂ« prej agjendave tĂ« atyre qĂ« janĂ« tĂ« lidhur me njĂ«qind fije me eksponentĂ«t e diktaturĂ«s komuniste. Ajo çfarĂ« mund tĂ« them, meqĂ« e mora fjalĂ«n dhe e prekim kĂ«tĂ« teme, Ă«shtĂ« se nacionalistĂ«t e viteve tĂ« luftĂ«s (e jo tĂ« mĂ«parshĂ«m apo tĂ« mĂ«vonshĂ«m) kanĂ« bĂ«rĂ« vĂ«rtetĂ« gabime, madje edhe tĂ« pafalshme nĂ« tolerancĂ«n me pushtuesit, qĂ« ndaj shqiptareve pĂ«rdornin demagogjinĂ« se jemi nĂ« kalim e ju vetĂ«qeveriseni kĂ«tĂ« vend, apo bashkimi i KosovĂ«s e trojeve shqiptare me ShqipĂ«rinĂ« (tundim i madh shekullor pĂ«r ne shqiptarĂ«t kjo alternativĂ«) por, e kjo do theksuar mjaftueshĂ«m, komunistĂ«t kanĂ« bĂ«rĂ« krime tĂ« pĂ«rbindshme qĂ« mund tĂ« mendohen ndaj popullit shqiptar. Kaq shumĂ« sa Enveri e komunistĂ«t masakruan nĂ« 40 vjet, kanĂ« vrarĂ« vetĂ«m pushtuesit turq, serbe e grek. Masakrat qĂ« kanĂ« bĂ«rĂ« komunistĂ«t e satanit Enver Hoxha nĂ« MalĂ«sinĂ« e Madhe nuk ka mundur ta bĂ«jĂ« asnjĂ« lloj pushtuesi. Prandaj emri i Enver HoxhĂ«s nĂ« Veri,  barabitet me atĂ« tĂ« gjeneralit mizor Shefqet Turgut Pasha. Prandaj malĂ«sorĂ«t e Veriut dhe qyteti i ShkodrĂ«s, ardhjen e komunistĂ«ve nĂ« pushtet e kanĂ« quajtur gjithmonĂ« pushtim e asnjĂ«herĂ« çlirim.
Por xhufkë-kuqët edhe kur janë historianë mbetën të kuq.
LlapaqentĂ« qĂ« mbrojnĂ« komunizmin e djeshĂ«m, apo qĂ« mbrojnĂ« mbrapshtitĂ« e qeverive tĂ« sotme, qĂ« motivojnĂ« poshtĂ«rsitĂ« qĂ« bĂ«hen nĂ« kurriz tĂ« popullit shqiptar,  as mĂ« kanĂ« pĂ«lqyer e as mĂ« pĂ«lqejnĂ« kurrĂ«, sepse janĂ« thjeshte ca qenie tĂ« pa shije, tĂ« zbĂ«rdhultĂ« e pa shtyllĂ« kurrizore, njerĂ«z pa personalitet dhe nuk kanĂ« mendimin e vet veç pĂ«rsĂ«risin neveritshĂ«m mendimet e pushtave tĂ« politikĂ«s e tĂ« pushtetit. E kur them kĂ«tĂ« nuk kam parasysh kahen e politikĂ«s, sepse tĂ« dy palĂ«t ja kanĂ« bĂ«rĂ« nĂ«nĂ«n kĂ«tij vendi. UnĂ« me qelbĂ«sirat e pusht-politikĂ«s, qofshin pjella tĂ« komunizmit apo tĂ« sojeve e gjirizeve tĂ« tjera nuk kam qasje, ata kanĂ« si privilegj vetĂ«m neveritjen time sepse edhe pĂ«shtyma me dhimbet me ua hedh fytyrave tĂ« tyre tĂ« pista.
Tash po vazhdoj me punĂ«t e mia, qĂ« gjithsesi e modestish,  janĂ« ma tĂ« dobishme se sa me fol pĂ«r kĂ«sisoj plehrash qĂ« kĂ«rkojnĂ« tĂ« rikthejnĂ« ngordhjet historike ndĂ«r shqiptarĂ«. Por njerĂ«zit e dinĂ« mirĂ« tashmĂ«, me lĂ«tyrat e komunizmit nuk bĂ«het historia.

3 tetor 2018

WORLD POETICA CHANNEL