30 July 2019

Roza Anagnosti: Të rikonstruktohet e jo të prishet Teatri


ROZA ANAGNOSTI:
TË RIKONSTRUKTOHET E JO TË PRISHET TEATRI

Arsyeja pse jam këtu është se qëndroj në mendimin se duhet të rikonstruktohet e jo të prishet teatri. Vendi ka nevojë për një teatër klasik, kemi Butrintin, Apoloninë, Durrësin, këtu është teatri klasik. Le të bëhet edhe një teatër i ri modern. Nuk kam qenë e nuk jam në asnjë parti, asnjëherë, partia ime ka qenë arti ynë, kështu që nuk jam e shtyre nga ndokush veç nga ndjenja ime, sinqeriteti im, dhe përgjegjësia e profesionit tim. Këtu është kultura, këtu është historia, këtu është indentiteti, është emocioni, është shpirti njerëzor. Kam me shume se 50 vjet që interpretoj në këtë skenë. Nuk është keq të duash vendin tënd, të duash profesionin tënd, të kesh edhe emocion se fundja jemi njerëz. Këtu dua të falënderoj ambientalistët, juristët, dashamirësit, artistët, njerëz të medias, kolegët e mi të vjetër dhe të rinj të mrekullueshëm, që nesër do të bëhen akoma më të mirë se ne. Në fund të fundit ky teatër na duhet edhe për memorien e njerëzve. Siç thonë dhe arkitektët, teatri kombëtar është i bukur. Sa herë që vjen këtu të duket edhe më i bukur dhe mjafton të rikonstruktohet dhe e përsëris, kemi nevojë për një teatër klasik. Nuk mund të prishet një teatër. Mendimi im është krejt i sinqertë , pa paramendime. Ne i kemi dhënë shumë gjuhës shqipe në atë skenë, kemi bërë që shqiptarët ta duan më shumë, në mënyrën si interpretohet, se si e thekson dhe emocione të tjera. Këtu janë luajtur kryevepra botërore të cilat njerëzit nuk arrinin ti lexonin, por spektatori i ka parë e ky ishte një zhvillim. Duhet të mendojmë mirë që të marrim vendime të drejta. Nuk është këtu urrejtja, armiqësia, absolutisht jo, unë mendoj se ne i ndihmojmë duke u dhënë mendimin tonë. Indiferentizmi në këtë rast do të ishte një gabim i madh.  E mbyll me fjalët e Nënë Terezës, të gjitha krijohen vetëm me dashuri.

Në tubimin të sheshi i Teatrit
Tiranë, korrik 2018