11 August 2015

🔮 PjellĂ«kombasit / Spahiu, Matoshi e tĂ« tjerĂ«.../ nga Kolec Traboini


đŸŸ„ PJELLËKOMBASIT
-Nexhmedin Spahiu, Halil Matoshi e do pjellës kombesh të tjerë -

Nga Kolec P. TRABOINI

E pafrytshme do tĂ« qe çdo pĂ«rpjekje  pĂ«r ti mbushur mendjen ndonjĂ« artikullshkruesi se nuk ka kurrfarĂ« zbulese nĂ« teorizimet e tyre se prej njĂ« kombi na u krijuakan edhe kombe tĂ« tjerĂ« si nĂ« lojĂ«n e kungulleshĂ«s qĂ« “kam njĂ« komb dhe e ndaj nĂ« dy pjese, pse dy, po sa , tre” e kĂ«shtu me radhĂ«. Kjo pĂ«r faktin se kĂ«tu kemi tĂ« bĂ«jmĂ« me njerĂ«z qĂ« e kanĂ« marrĂ« seriozisht kĂ«tĂ« punĂ«n e pjelljes sĂ« kombeve nĂ« laboratorin e tyre krijues. Po nuk janĂ« dhe aq t
Ă« vjetra kĂ«to histori me pĂ«shtjellime kombesh, sepse edhe para njĂ« shekulli, kur kishin dy vjet pavarĂ«si, u bĂ« njĂ« komplot nga njĂ« agjent ushtarak i Stambollit me origjinĂ« nga Grebeneja,  pĂ«r ta na bashkuar sĂ«rish me sulltanĂ«t, sepse mendja e tij e çartur na konsideronte njĂ« komb turk.  

Mjerisht krijuesi i teorisë famëkeqe të kombit kosovar, Nexhmedin Spahiu, analist e mësimdhënës nga Mitrovica, këto kohë në rrjetat sociale po del nga loja si intelektual e zbret të flas si një i zakonshëm që grindet në një kafene rruge tek i drejtohet publicistit Fahri Xharra në Gjakovë:"...kujt i referohesh kur thua "Kombi i ardhmërisë, Kombi Kosovar? Përzierje me kënd?." Për të qenë komb mjafton të kesh shtetin tënd, nuk është e thënë të përzihesh me askënd. Kombi kosovar është monoetnik, përbehet vetëm nga pjesëtaret e etnisë shqiptare, përfshi edhe idiotët dhe zagarët si ti.".
Le te shohim cilĂ«t janĂ« disa nga titujt e veprave tĂ« analistit Nexhmedin Spahiu para se tĂ« japim dy mendime mbi nulitetin historik tĂ« ideve tĂ« tij: "Drejt Kombit Kosovar", MitrovicĂ«, 2004.,"Kombi nĂ« Inkubator", Prishtine, 2010, "FoshnjĂ«ria e Kombit Kosovar", PrishtinĂ«, 2014. PĂ«r çdo shqiptar atdhetar kĂ«ta tituj janĂ« iritues, me ti shti dreqnit do tĂ« thoshnim, e nuk mund tĂ« mos shoqĂ«rohen nga njĂ« ironi si reflektim i absurditetit qĂ« pĂ«rcjellin. KĂ«sisoj pra, nĂ« kĂ«tĂ« turr tĂ« pjellakombĂ«sve  mund tĂ« vazhdohet tĂ« dalin edhe vepra tĂ« tjera si  â€œAdoleshenca e Kombit Kosovar”, “Puberteti i Kombit Kosovar” “Martesa e Kombit Kosovar” “Andropauza e Kombit Kosovar” si dhe sĂ« fundmi “PleqĂ«ria e bjerramendja e Kombit Kosovar”,   sepse,  meqĂ« krahasimi Ă«shtĂ« bĂ«rĂ« me jetĂ«t njerĂ«zore, kush plaket qe besa edhe rrjedh bukur mirĂ«. Po jo ama tĂ« rrjedhĂ« aq shumĂ« e aq shpejt siç po terrahupet tĂ«rĂ« kjo sajesĂ« qĂ« na kujton njĂ« vezĂ« tĂ« prishur, tĂ« cilĂ«n ngrohe sa tĂ« duash, kurrĂ« prej saj nuk do tĂ« dalĂ« ndonjĂ« zog pule me emrin Komb Kosovar. Por problemi tashmĂ« Ă«shtĂ« jo efekti i kĂ«tyre teorive qĂ« po konsiderohen pĂ«rralla me komb, por zbritja nga teoritĂ« konfuze tĂ« librave tĂ« tillĂ« nĂ« debate tĂ« njĂ« niveli tĂ« ultĂ« nĂ« rrjetat sociale, çfarĂ« tregon shumëçka  nga qerthulli ku marrakoten teoricienĂ«t e krijimit tĂ« kombeve nĂ« inkubator. Me sa duket tashmĂ« u janĂ« shkarkuar bateritĂ« e inkubatorit tĂ« sajesĂ«s komb e po merren me vulg-biseda qĂ« mĂ« shumĂ« tĂ« qorrollepsin se sa tĂ« kthjellojnĂ«. KĂ«saj i thonĂ« as mĂ« pak e as mĂ« shumĂ«, por kur pula nuk po na bĂ«n mĂ« vezĂ«,  tĂ« paktĂ«n tĂ« kĂ«naqemi me glasat.   Duke parĂ« rrethanat  e kĂ«saj sajese komb kosovar, qĂ« kundĂ«rshtohet nga çdo mendje e kthjelltĂ« shqiptare, ndoshta gjenden dhe arsye qĂ« autorĂ«t e kĂ«saj sajese ka kenĂ« humbur qetĂ«sinĂ« e tĂ« shpĂ«rthejnĂ«  si nĂ«pĂ«r zĂ«nka adoleshentĂ«sh gjaknxehtĂ«. Se vĂ«rtetĂ« ka qenĂ« tepĂ«r e lodhshme mbi njĂ« dekade tĂ« rreket njĂ« profesor pĂ«r tĂ« sajuar kombin kosovar. Kaq aventuror e kaq i pamend ky pĂ«rkushtim sepse nuk ka e nuk ka pĂ«r tĂ« pas kurrĂ« komb kosovar. U duhet thĂ«nĂ« hapur tashmĂ« se po behĂ«n anakronikĂ«: LĂ«rini kĂ«to hamendĂ«sime se periudha historike e krijimit tĂ« kombeve Ă«shtĂ« e kryer nĂ« kĂ«tĂ« botĂ«. Kombi nuk krijohet si robotĂ«t nĂ« laborator. Ah po, pĂ«rpiqen tĂ« sajojnĂ« njĂ« komb islamik  tĂ« fandaksurit e Kalifatit nĂ« Irak e Siri. Po a ja vlen te imitohem kĂ«to injoranca tĂ« shoqĂ«risĂ« njerĂ«zore  qĂ« po pĂ«rgjakin popujt me kokĂ«prerje si nĂ« epokĂ«n mĂ« tĂ« errtĂ« tĂ« mesjetĂ«s. Mos vallĂ« ky Ă«shtĂ« inspirimi edhe i pjellakombĂ«sve tanĂ« nga Kosova?! Ta kthesh historinĂ« sĂ« prapthi, tĂ« nisesh e tĂ« jetosh me mendje nĂ« kohĂ«n e krijimit tĂ« kombeve Ă«shtĂ« si tĂ« marrĂ«sh Rosinantin e Cervantesit e ti biesh pash nĂ« pash KosovĂ«s e ShqipĂ«rise duke kaluar edhe nĂ«pĂ«r IliriadĂ« e MaqedoninĂ« e Shkupit. ËshtĂ« mirĂ« tĂ« lihen nĂ« njĂ« anĂ« pĂ«rpjekjet alogjike, naive e destruktive, qĂ«llimkĂ«qija, qĂ« nĂ« thelb janĂ« antikombĂ«tare e rrjedhimisht antishqiptare. ËshtĂ« njĂ« pĂ«rçapje absurde  qĂ« nuk i nderon, ju humbet edhe ato çfarĂ« kanĂ« fituar si autor shkrimesh.  Kjo gjithsesi mund tĂ« shtojĂ« njĂ« lloj vĂ«mendje mediatike,  por nuk Ă«shtĂ« e mirĂ« pĂ«r ta si pĂ«rçues teorish konfuze e pa taban. Pa ne si shqiptarĂ« nĂ« njĂ« komb tĂ« pĂ«rbashkĂ«t me shqiptarĂ«t e tjerĂ« nĂ« gjithĂ« Ballkanin nuk po kemi dert se po na dalin do guriçka nĂ« rrugĂ« a shkopinj nĂ«n rrotĂ«. KĂ«sisoj teoricienĂ«sh plĂ«ngprishĂ«s ka pas gjithmonĂ«, edhe tradhtar kemi pas gjithmonĂ«,  edhe njerĂ«z qĂ« punojnĂ« pĂ«r shkatĂ«rrimin e kombit shqiptare copĂ«zimin e tij  kemi pasur e vazhdojnĂ« tĂ« kemi, por kauza shqiptare ka ecur pĂ«rpara. MirĂ« Ă«shtĂ« tu thuhet qĂ« tĂ« mos i bashkohen mjerimit intelektual, shterpĂ«sisĂ«, atyre qĂ« e shesin shpirtin pĂ«r pak para tek qarqet antishqiptarĂ« tĂ« fqinjĂ«ve e qĂ« pĂ«rfaqĂ«sohet sĂ« pari nga Kapllan Resul (Buroviçi) e do tĂ« tjerĂ«. TĂ« vjen keq  kur po tollovitet mjerueshĂ«m edhe njĂ« intelektual e analist si Halil Matoshi, madje me fill tĂ« humbur edhe i nderuari Rexhep Qosja. ÇfarĂ« po ndodh me kĂ«to njerĂ«z qĂ« me teoritĂ« e tyre po sjellin aq moskuptime  e marramendje nĂ« popull, qĂ« po kĂ«rkojnĂ« tĂ« ndajnĂ« trungun shqiptar, qĂ« po kĂ«rkojnĂ« ta na tjetĂ«rsojnĂ« e te na nxjerrin krejt ndryshe nga se jemi.  A mund tĂ« thuhet se Gjermania na paska pas deri sa ra Muri i Berlinit, dy kombe.  Apo Koreja e Vietnami pĂ«r shkak tĂ« ndarjes shtetĂ«rore administrative na qenkan dy kombe. ËshtĂ« absurde tĂ« mendohet. Ashtu dhe ShqipĂ«ria e Kosova. Ndaj tĂ« mos shkojnĂ« humbĂ«s kĂ«to analistĂ«. Jemi njĂ« komb e nuk mund tĂ« na ndajĂ« askush me kĂ«sisoj teorish artificiale e pa taban. Ja si e merr nĂ«n mbrojtje kĂ«tĂ« teori analisti Halil Matoshi nĂ« debatin pĂ«r çeshtjen e Kombit Kosovar:
“...Teorite e Nexhit u perkasin dijeve sociologjike dhe politike, pra pĂ«r me i rrĂ«zu ose forcu duhen argumente nga kĂ«to dije, mosni burra me albanocentrizĂ«m tĂ« shekullit 19”.  Pra sipas Halil Matoshit, tĂ« thuash se nuk mund tĂ« krijohen kombe tĂ« reja pĂ«rderisa procesi i formimit i kombit shqiptar Ă«shtĂ« kryer, do tĂ« thotĂ« sipas tij qĂ« intelektualĂ«t kombĂ«tar shqiptar notojnĂ« nĂ« albanocentrizmin e shekullit tĂ« 19.” . Kjo nĂ« tĂ« vĂ«rtetĂ« Ă«shtĂ« njĂ« pasqyrĂ« me reflektim tĂ« mjerueshĂ«m  nĂ« çfarĂ« ujĂ«rash kanĂ« rĂ«nĂ« teoricienĂ«t e krijimit tĂ« kombit kosovar. KĂ«shilla jonĂ« pĂ«r kĂ«ta kombpjellsa, qĂ« sillen si beduinĂ«t nĂ« shkretinĂ« duke kĂ«rkuar njĂ« identitet tĂ« ri,  Ă«shtĂ« se nuk duhet tu bashkohen “MuhaxhirĂ«ve” tĂ« satirizuar nga Konica, si njerĂ«z me kujtesĂ« historike tĂ« shuar sepse mund tĂ« shkojnĂ« vĂ«rtetĂ« vulĂ«humbur si njĂ« fare intelektuali i njohur nĂ« kohĂ«n e vet, por tepĂ«r konfuz e aventuror me emrin Beqir Grebeneja. Grebeneja  udhĂ«hoqi njĂ« pĂ«rpjekje pĂ«r marrjen e pushtetit pĂ«r tĂ« kthyer sulltanĂ«t nĂ« trojet shqiptare nĂ« vitin 1914. PĂ«r kĂ«tĂ« u kap bashkĂ« me ushtarĂ«t komplotistĂ« turq. E gjykuan dhe dĂ«nuan me vdekje, por Princ Vidi e fali. Po atĂ« vit, shkoi e luftoi pĂ«r TurqinĂ« nĂ« frontin rus ku  dhe gjeti vdekjen. Por mĂ« e rĂ«ndĂ« se vdekja pĂ«r Beqirin nga Grebeneja paska qenĂ« harrimi nga populli i vet, megjithĂ«se ka edhe zĂ«ra qĂ« lodhshĂ«m pĂ«rpiqen ta glorifikojnĂ« kĂ«tĂ« agjent anadollak. E natyrshĂ«m kjo nĂ« kohĂ«n tonĂ«  kur  nuk mbeti tradhtar kombĂ«tar pa u shpallur hero. Dhe paradoksalisht kujtimin e halldupit Beqo e ruan Turqia. Prandaj kush Ă«shtĂ« shqiptar, mirĂ« Ă«shtĂ« tĂ« mos i shkojĂ« asaj udhe si Grebeneja, qĂ« nĂ« ShqipĂ«ri u shfaq si mercenar i huaj, e me ketĂ« shkak pĂ«r shqiptarĂ«t Ă«shtĂ« i shkuar e i harruar. Nderi i çdo atdhetari Ă«shtĂ« tĂ« punojĂ« pĂ«r kombin e vet, pĂ«r bashkimin e pĂ«rparimin e tij e jo tĂ« punojĂ« pĂ«r tĂ« tjerĂ«t,  jo tĂ« pĂ«rçojmĂ« ide e mendime panikndjellĂ«se e kryekreje tĂ« mos hallakatemi  si mizat pa kokĂ«.

12 gusht 2015